środa, 9 maja 2012

Rozdział 1

Nadszedł ten dzień , obudziłam się rano i wyskoczyłam z łóżka. Pobiegłam do łazienki chwytając po drodze ciuchy :D. Wzięłam szybki prysznic, rozczesałam włosy i zrobiłam misz-masz. Lekki make-up i można wyjść do ludzi. Usłyszałam że tata mnie woła. 


- Shopia na dół, jedziemy .!!


Chwyciłam walizki i zbiegłam na dół. Tom stał z MP3 w uszach z miną zbitego psa. Musiał zostawić tutaj swój klub, przyjaciół. Ja jestem trybem samotnika nie miałam zbyt dużo znajomych. Chociaż nie oszukujmy się nie miałam nikogo. Dlatego było mi na rękę że stąd jedziemy. Tata chwycił moje walizki i poszedł położyć je do bagażnika, z toreb została tylko moja bo reszta już była zaniesiona. Wsiedliśmy i mama spytała .


- Wszyscy gotowi na podróż .? 
- Tak - odpowiedziałam 
- Jasne - Tom
- Thomasie wiesz że swoimi fochami nie odwołasz naszej decyzji. 
- Mhh. - Tom
- Ej ogarnij się - Shopia 


Włożył swoje słuchawki w uszy i nic już się nie odzywał. Ja zrobiłam to samo po chwili odpłynęłam. Po jakimś czasie poczułam że ktoś mną szturcha. Podniosłam powieki i ujrzałam mamę trzymającą mnie za ramię .


- Kochanie jesteśmy już na miejscu. 
- Już wstaje. 


Podniosłam się, wyłączyłam mój ulubiony zespół The Wanted i wyszłam na podwórko. Dom był mały ale dość bogaty. Podeszłam do bagażnika po walizki wzięłam jedną, najwyżej wrócę się po jeszcze dwie za chwile. Weszłam do domu i skierowałam się w stronę drewnianych drzwi. Otworzyłam je i zaniemówiłam. Na samym środku stało piękne machoniowe łóżko na dwie osoby, w kącie stało czarne pianino. Przy ścianie koło okna stało biurko a na nim nowiutki laptop. Gdy zapaliłam światło zobaczyłam iż na każdej ścianie jest jeden z chłopaków z TW. Kocham moich rodziców. Zbiegłam na dół po resztę rzeczy. Gdy doszłam do auta zobaczyłam iż koło Toma stoi jakiś chłopak. O czymś żwawo rozmawiali. Podeszłam do nich. 


- Shopia to jest nasz sąsiad. 


Chłopak odwrócił się i ujrzałam .... 




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Dedykuje ten rozdział :
Magical :*
Baby_Em :*
i wszystkim którzy go czytają . <33
Zachęcam do komentowania .
Czytasz = Komentujesz .
4 komentarze = następny rozdział
Postaracie się . ?

8 komentarzy:

  1. kogo zobaczyła? ;>
    szybko pisz następny ;**.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kogo ona zobaczyła???
    No kogo?!
    Ja dziś sił na nic nie mam więc dawaj szybko następny!
    Cudne ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. kto to był ??
    szybko napisz następny
    bomba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne:)
    Kim był ten sąsiad?
    pisz szybciutko następny:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Boski świetny początek

    OdpowiedzUsuń
  6. ??
    chcę wiedzieć kto to był!
    pisz nexta ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za linki!!
    twoje opowiadanie jest boskie no po prostu świetne i w ogóle no wiesz XD
    pisz szybko next bo nie mogę się doczekać!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Boszee kogo ona tam zobaczyła !!!!
    Masz pisać ...już!
    Masz już 7 komentarzy ,a teraz 8 ,wiec szybkoooooooo pisać !
    *.*

    OdpowiedzUsuń