niedziela, 13 maja 2012

Rozdział 3

... Zayna stojącego naprzeciwko mnie u siebie na balkonie. Był bez koszulki więc ciężko było się na czymś skupić.

- Nie ładnie podsłuchiwać... - Sophia
- Nie podsłuchiwałem po prostu usłyszałem że ktoś pięknie śpiewa i wyszedłem. A sorki za to że jestem prawie nagi wziąłem właśnie prysznic. - Zayn
- Spoko, to twój pokój. ? - Sophia
- Taa, jak już wiesz jesteśmy sąsiadami, zawsze wieczorami grasz i śpiewasz .? - Zayn
- Przeważnie a co .? - Sophia
- Będę miał przemiłe wieczory i noce słuchając jak pięknie śpiewasz. Zarumieniłam się troszkę i spojrzałam na niego. On też się spojrzał, nasz wzrok się spotkał, uśmiechnęłam się i odwróciłam na pięcie w stronę pokoju, rzucając na odchodne "dobranoc" . Prysznic i takie tam duperele. Skacząc do łóżka przypomniało mi się że do szuflady przy łóżku wrzuciłam 2 rezerwowe tabliczki czekolady. Zawsze gdy myślę muszę mieć coś słodkiego pod ręką. Wyjęłam jedną i otworzyłam. Po chwili już mnie z muliło i schowałam ją z powrotem. Rozmyślałam jeszcze chwilę o Zaynie lecz już po chwilce słodko spałam..

                                                  Zayn 


Wyszedłem akurat z łazienki gdy usłyszałem czyjś śpiew. Na pewno nie był to Harry, który potrafi śpiewać jak dziewczyna ale ten był o wiele piękniejszy. Ruszyłem w stronę balkonu po chwili zobaczyłem tą laskę od Toma. Stała  na balkonie patrząc się w gwiazdy. Wyglądała prześlicznie, patrzyłem się tak na nią aż odezwałem się. Poprowadziliśmy chwilę konwersacje. Jak staliśmy i patrzeliśmy tak na siebie zobaczyłem iż oczy ma zajebiste. I doszło do mnie że ona w ogóle jest wspaniała. Zobaczyłem jak wchodzi do swojego pokoju rzucając mi tylko ciche "dobranoc". Wszedłem do siebie, chwyciłem kartkę i mazak, nabazgrałem tam dla niej wiadomość i przykleiłem do okna na taśmę. Zaintrygowała mnie ona swoim zachowaniem i nie tylko. Ciekawe czy przyjdzie ze swoim bratem na imprezę, mam nadzieje że tak. Po chwili dostałem SMS od jednego z moich najlepszych kumpli Nathana : 

" Siema. Ta impreza aktualna .? Bo jeżeli tak to wpadamy z chłopakami. Wróciliśmy szybciej z Ibizy i możemy zaszaleć. : ] " 

Uśmiechnąłem się do siebie. Ta impreza będzie zajebista. The Wanted, One Direction + alkohol i laski = mega impreza. Zobaczyłem że u Sophii zgasły światła więc sam też się położyłem .. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dedyk dla :
Magical :*
Anku :*
Anka :*
Zintol14 :*
Kinia :*
Edussss :*
LenaTW :* 

7 komentarzy = rozdział 
Ostatnio wam się udało więc podnoszę lekko. :D 

8 komentarzy:

  1. hiohio ^^
    zajefajny ^^
    zaryzykowałam i dałam ci koma xD
    bo wiesz, za oceny z matmy mogą mnie z kompa wygonić xD
    ale cóż, musiałam się poświęcić dla takiego cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie nie martw się.
      Ja też po cichu na kompa wchodzę.!
      Ja + Matma = totalna katastrofa .
      Mi też za dobrze nie idzie. :*

      Usuń
  2. Zajebiste ;*
    Już czekam na wielkie party rock ^^
    dzieki za dedyk ;)
    Czekam na nastepny rozdział ,wiec masz już pisać !!!
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ;]
    czekam niecierpliwie na następny rozdział 'D

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział zajebiocha
    już czekam na imprezę
    pisz szybko next
    ....
    Dzięki za dedyk

    OdpowiedzUsuń
  5. awww czekam na big party hard !!!
    1D I TW wow ^^
    O genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tą szczęśliwą siódemką ;)))
    hehe
    Uwielbiam to co piszesz ;D
    Po prostu wszystko jest cudowne ;)
    Pisaj kolejny bo się już tej imprezy nie mogę doczekać ;P
    PS. : Kochanie dziękuję Ci za dedyk ;*****
    Kocham Cię ;***
    PS. 2 : Zayn i Nathan = przyjaciele ???!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. doczekałam się kolejnego rozdziału!!
    to już sukces ;)
    rozdział piękny, cudowny, zniewalająco boski (moje ulubione określenie xd)
    <33
    PS: jestem ciemna jak czarna dziura i ciemna masa i wgl najciemniejszy potworas na ziemi więc zrób mi ten zaszczyt czy "Anka :*" to ja bo tyle jest wspaniałych dziewczyn o tym imieniu, że nie jestem pewna czy doznałam tego zaszczytu XD jeśli nie to wybaczcie za wpadkę;/ ;))

    OdpowiedzUsuń