środa, 23 maja 2012

Rozdział 7

- Nie ma sensu. Ja teraz mam kogoś na oku,a poza tym wiesz z byłą dziewczyną przyjaciela się nie spoufala. - Sophia
- Jak chcesz. Do zobaczenia na imprezie. - Nath
- Ty też tam będziesz .? - Sophia
- No raczej, Zayn to mój przyjaciel. Słyszałem że romansowałaś już z nim. Widać jeszcze to w tobie pozostało. Sophia którą pamiętam, zimna suka bez serca. Każdemu chłopakowi w promieniu 20 kilometrów złamała serce - Nathan
- Dziękuje za przypomnienie dawnych czasów. Ale jak chciałbyś już wiedzieć, taka nie jestem. - Sophia
- Oczywiście. Możesz dopisać do swojej listy kolejnego idiotę Nathan'a Sykes'a. Ale pamiętaj ja nigdy o tobie nie zapomniałem, i nie zapomnę. - założył mi swoją czapkę i pocałował mnie w czoło - Powodzenia.

Odszedł a ja stałam jak wbita w ziemie. Nie wiedziałam co mam zrobić. Po chwili dopiero to wszystko do mnie dotarło. On właśnie wyznał mi miłość, a ja go odrzuciłam. Może on miał racje może ja się w ogóle nie zmieniłam, i jak on to określił dalej jestem zimną suką. Z tymi rozmyśleniami skierowałam się do domu.

- Umyłam.. Idę do siebie.

Wskoczyłam na schody i szybko pobiegłam do swojego pokoju. Padłam na łóżko i zaczęłam płakać. Po jakiś 25 minutach zasnęłam. Obudziło mnie szturchanie, ktoś bezczelnie mnie zbudził. Otworzyłam oczy i ujrzałam Zayn'a. Co on tu robi.? Jak się tu znalazł. ?

- Zayn debilu dlaczego mnie obudziłeś. ?
- Po pierwsze musimy pogadać. Po drugie za 1,5 godziny jest impreza.
- Coo .?!! Przecież dopiero była 13.00 dobra mniejsza o to. O czym chciałeś pogadać. ?
- Czy między tobą a Nathanem coś się wydarzyło. ?
- Nie dlaczego pytasz .? - udawałam ze nie wiem o co mu chodzi, jak nadejdzie odpowiednia chwila to mu powiem.
- Bo jak wszedł do nas to rzucił kluczykami i był jakiś taki przybity i w ogóle. Niall mówił że zanim wyszedł tryskał energią i śmiał się. Naprawdę nie wiesz czemu .?
- Na pewno.

Zayn patrzył się tempo w moje zdjęcie z dzieciństwa. Ja myślałam o tym co mi przed chwilą powiedział. Ale żeby aż tak się przejął.

- Zayn a tak w ogóle kurwa kto cię tu wpuścił. ?
- Twoja mama. Miła kobieta powiedziała że śpisz więc zrobiła mi herbatkę i pogadaliśmy chwile. Ale miła to ty po niej nie jesteś. Zamiast spytać się "kochany Zaynie jak miło że cię widzę z tęskniłam się za tobą" to ty wyjeżdżasz z tekstem "Zayn .?! Kurwa co ty tu robisz .?" Po pierwsze nie ładnie jak dziewczyna przeklina ,a po drugie foch za to że nie miło mnie przywitałaś, a po trzecie.. trzeci to tak lubie mieć trzy argumenty. A za kare..

Zayn rzucił się na mnie zaczął mnie bezczelnie łaskotać. Śmiałam się w niebo głosy. Po chwili oboje padliśmy na łóżko wykończeni. Śmialiśmy się jak głupi.

- Wiesz że zawsze możesz mi o wszystkim powiedzieć. O każdej porze dnia i nocy.
- Dziękuje może kiedyś ci powiem co mnie trapi.
- Okej .
- Dobra nie wiem jak ty ale ja idę się przygotowywać. W końcu za godzinę impreza. - Wyskoczyłam z łóżka.
- Kobieto nogi masz zajebiste, o ja pierdole miałem pomóc chłopakom w przygotowaniach. Ja cie przepraszam ale muszę lecieć bo mnie zabiją.
- Koko koko euro spoko. - Zayn spojrzał się na mnie jak na debilkę i zrobił FACEPALMA.
- Z kim ja się kumpluje.

Zayn wyszedł a ja szybko skierowałam się do łazienki. Po drodze chwyciłam ciuchy. Tam szybki prysznic, zęby, lekki makijaż.. Wyszłam odświeżona i gotowa zmierzyć się z Max'em i Nathan'em. Wiedziałam że będzie tam Max bo gdzie Nathan to i reszta zespołu. Zobaczyłam iż jest już 19.45 założyłam buty i wyszłam. Już od podwórka było słychać muzykę. Po chwili usłyszałam że ktoś mnie woła. Obróciłam się i ujrzałam mojego brata.

- Sophia głucha jesteś .?! Wołam cię i wołam, a ty idziesz i mnie nie słyszysz.
- Zamyśliłam się
- Okej. Chodź idziemy razem.

Tom pociągnął mnie w stronę domu chłopaków. Zapukaliśmy  otworzył nam Zayn.

- Witajcie jak miło was widzieć.? - z Tomem podali sobie rękę a mnie pocałował w polik - przedstawie was reszcie zespołu. Podeszliśmy do grupki chłopaków stojących przy barze. Zayn zaczepił ich i zaczął nas przedstawiać. Nie wiedział że ja ich już nam wiadomo to 1D. Wszystkie dziewczyny w szkole się w nich kochały.
- Słyszałem że będziemy razem chodzić do klasy - Harry
- Na prawdę. Nic mi nie wiadomo.

Odeszłam od niego ciągle w kółko się obracałam i rozglądałam. Ogarnij się myślałam. Wyglądasz jak jakaś psychopatka. Po chwili poczułam czyjąś dłoń ciągnącą mnie na parkiet. Zobaczyłam że to Zayn..

- Nie smuć się tak. Jesteś na imprezie a na imprezach leje się alkohol (podał mi drinka) szuka się przystojniaków ale nie musisz bo masz mnie (tu zaczelam się smiac) i trzeba być happy.
- Tak jest.

Akurat leciała moja ulubiona piosenka Call my maybe. Zaczęlam tańczyć po chwili chłopacy dołączyli do nas z Tomem. Impreza coraz bardziej się rozkręcała a ja wypijałam coraz więcej drinków. Po jakimś czasie ktoś złapał mnie za ręke i pociągnął do siebie.

- Witaj kociaku.

Ten głos poznalabym wszedzie . Odwrocilam się i ujrzalam ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
8 komentarzy = rozdział.
Dziękuje za te 11 komentarzy pod wcześniejszym postem :*

10 komentarzy:

  1. Powtarzam się , ale cóż
    O kurwa ja pitole zajebiste !:**
    Kochana taki dar od Boga trzeba szanować
    Rozdział jest cudowny trochę mi szkoda Natha no ale cóż...
    Boże boże jaram się jak pochodnia

    Pisz już następny :**
    Pozdrawiam i całuje Just
    Ps.: To Max?

    OdpowiedzUsuń
  2. no czemu mi to robisz
    kończyć w takim momencie?
    kobieto - ranisz
    ale warto!!
    następny rozdział to bd taki kremik na rany
    pisz next szybko!! ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. no kogo ujrzała??
    rozdział świetny tylko ta końcówka, dlaczego w takim momencie??
    pisz szybko nexta bo musze się dowiedzieć kto to:))
    Jane

    OdpowiedzUsuń
  4. To na sto procet Max ;D
    Zajebioza^^
    Jak można tak dobrze pisać -.-
    Kocham cie słońce *.*
    Pisz nastepny (a jak ja coś prosze to ma byc od razu )
    Weny *____*

    OdpowiedzUsuń
  5. kto to?!?!!?
    Max???
    proszę napisz szybko następny.
    wiesz inaczej dostaniesz w szkole kopasa w dupasa :P
    weny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm może to Max???
    Albo Nathan pijany
    nie wiem ale chce się szybko dowiedzieć
    next po proszę !!!!
    Rozdział I LIKE IT!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak możesz nas tak torturować?!!!
    No ja chce już kolejny rozdział bo nie wytrzymam ;P
    Wspaniały ;****

    OdpowiedzUsuń
  8. TO JEST CUDOWNE, ŚWIETNE, nieziemskie, .....
    Ja chcę kolejnyyyyyy xP

    OdpowiedzUsuń
  9. wreszcie przeczytałam wszystko
    to jest świetne
    i każdy rozdział ma urwane zakończenie , a ja uwielbiam takie coś
    niecierpliwie czekam na następny

    OdpowiedzUsuń