poniedziałek, 28 maja 2012

Rozdział 8

... Max stał lekko, chociaż lekko to mało powiedziane. On był nachlany. Widziałam że rozbierał mnie wzrokiem.

- Znamy się. ? - Sophia
- Tak Sophia nie poznajesz mnie .? Kochanie to ja Max George.

Odciągnęłam go na bok. Ludzie dziwnie się na nas patrzyli. Mi to nie robiło chciałam to jak najszybciej zakończyć.
- Czego chcesz ,? I nie dotykaj mnie bo jesteś pijany. - Sophia
- Dlaczego nie powiedziałaś mi że przyjechałaś .? - Max zaczął mówić normalnie - I nie jestem pijany udawałem.
- Nie powiedziałam ci, bo miałam jakiś powód, a tym powodem jest to że nie chce mieć z tobą nic wspólnego. - Sophia
- Jasne twoje oczy i serce mówi co innego. - Max
- Akurat, jesteś mi potrzebny jak piaskownica na Saharze. - Sophia


Max przywarł mnie do ściany i zaczął całować, próbowałam go odepchnąć, ale mi się nie udawało. Wtedy ktoś wziął go i dostał w twarz. Upadł na ziemie, z nosa zaczęła mu lecieć krew. Moim wybawcą okazał się... Nathan. !

- Nic ci nie jest .? - Nathan
- Nie wszystko dobrze. Czemu to zrobiłeś. ? - Sophia
- Widziałem że całuje cię na chama. Poczekaj chwilę. 

 Nathan poszedł do Zayna, coś do niego powiedział i wrócił do mnie. Zayn podszedł do stołu DJ, spojrzałam na zegarek była 1.00 w nocy. Chciałam się zbierać ale DJ oznajmił że już jest koniec. Skoro koniec to koniec, zmierzałam w kierunku drzwi, ale ktoś wciągnął mnie do jakiegoś ciemnego pokoju. Chciałam krzyknąć ale ten ktoś zasłonił mi ręką usta. Zapalił światło wtedy zobaczyłam, że stał tam we własnej osobie mój najukochańszy przyjaciel, którego zaraz zabije. 

- Czy tobie jeszcze mało.?! Już myślałam że to jakiś psychopata (czyt. Max), bądź zboczeniec (czyt. Nathan). 
- No chyba nie puściłbym cię samą do domu. Twój brat już poszedł więc zostajesz na noc. 
- Mieszkam zaraz obok. 
- Pech się mówi. 
- Hahha. Zayn ale jak my będziemy spać /?
- Ty u mnie w łóżku a ja na materacu. 
- Nie, nie, ja się położę na materacu a ty na łóżku, przecież to twój pokój.
- Na pewno nie. Jesteś moim gościem. 
- Jaki ty jesteś uparty. 
- Odezwała się. 
- Jak chcesz ale w czym ja mam spać. ?

Zayn podszedł do szafy wyjął mi jakąś swoją bluzkę. Uśmiechnęłam się do niego i poszłam do łazienki. Przebrałam się i wyszłam. Jego koszulka była na mnie ciut za duża i wyglądała jak krótka sukienka. Zayn mierzył mnie z góry do dołu. Ja szybko wskoczyłam do łóżka i pociągnęłam kołdrę. 

- Nie patrz się tak bo ci oczy wyskoczą. - Sophia

Po chwili mój przyjaciel wrócił ubrany tylko w dres. Teraz to ja go mierzyłam od góry do dołu, lecz najbardziej paczyłam się na klatę.

- Nie patrz się tak bo ci oczy wyskoczą. - Zayn
- Hahaha, to mój zacny tekst. - Sophia

Zayn napompował, sobie materac, ja jeszcze chwile leżałam lecz o chwili zasnęłam. Śnił mi się Max i Nathan, kłócą się popychają. Nagle ja staje na barierce, a oni wzruszają ramionami i kłócą się dalej. Oderwałam się i skoczyłam. Wtedy pojawił się Zayn mówiący "Pamiętaj możesz mi o wszystkim powiedzieć." Obudziłam się i wyskoczyłam z łóżka. Podeszłam do śpiącego Zayna i lekko go szturchnęłam. Obudził się. 

- Sophia coś się stało. ? Co chcesz o - spojrzał się na zegarek - 4 w nocy .?
- Pamiętasz jak powiedziałeś że jak będzie mnie coś trapiło to mogę ci o tym powiedzieć o każdej porze dnia i nocy .? 
- Oczywiście - Zayn jako tako kontaktował ze światem. 
- No to chyba teraz mnie naszło. Chodź na łóżko to pogadamy. chyba że nie chcesz.
-  Chcę w końcu jestem twoim przyjacielem. 

Usiedliśmy na łóżku Zayn przykrył nas kołdrą. Oboje się położyliśmy a że byliśmy nieźle napici, nie zdążyliśmy dokończyć rozmowy bo opadliśmy głowami o poduszki i zasnęliśmy. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A więc jest następny :D
Dedykuje go wszystkim czytającym :]
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł co dalej ma być z chłopakami z The Wanted to proszę o pomoc.
GG - 7081485
e-mail - chasingthesun@wp.pl
9 komentarzy = rozdział 

10 komentarzy:

  1. rozdział - no co by tu wymyślić... ee czekaj zaraz coś napisze...
    MAM!! Jest tak cudowny, iż brakło mi słownika, gdyż nie odnalazłam słów mogących by opisać talent zawarty w każdym rozdziale ♥
    no i tyle bo więcej nie muszę ci truć, gdyż każdy tu obecny z zebranych wie, że masz talent a jak zaprzeczysz, to znajdę Cię... i zasadze kopaa!!
    no to już wiesz że piszesz świetne opowiadanie i wgl
    i pisaj next ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. To co napiszę to i tak nic w porównaniu z tym jak wspaniały jest ten rozdział ;)
    Nie ma takich słów, które mogłyby go opisać ;*
    Czekam więc na kolejny cudowny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oczywiście chce by był seks ;D
    Kochanie rozdział,po prostu Bomba .
    Pisz nastepny ^^
    Szczerze to mój ulubiony blog na tym świecie ;)
    Weny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział :)
    czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3
    Sophia pasuje do Zayna :> Fajnie by była jakby byli parą :)
    Czekam na kolejny rozdział. Nie oczekuję niczegoo, ale na serio cieszyłabym się jeśli byłaby Zaphia . :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dawno zaczełam czytać, ale jest świetny
    Czekam na następny
    Weny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny rozdział czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń