piątek, 11 maja 2012

Rozdział 2

Zayna z One Direction.!!Patrzył się na mnie z przyjaznym uśmiechem .

- Witaj jestem Zayn, wasz sąsiad.
- Sophia, nowa sąsiadka.
- Miło mi ciebie poznać. Słuchaj to wpadniesz w piątek .? - Zayn
- Pewnie. Wybrać wam jakąś muzykę czy będziecie mieli. ? - Tom
- Możesz wybrać. Dzięki stary, ratujesz nam życie.To do piątku. Na razie.

Zayn odszedł a ja wpatrzyłam się w Toma błagalnym wzrokiem. Widziałam jak powoli do niego dochodzi o co mi chodzi.

- O nie, w żadnym wypadku. Ja jestem zaproszony o tobie nic nie mówił. - Tom
- Ale mój najukochańszy braciszku, prosze. - Sophia
- Nie ma takiej opcji. - Tom
- Przez miesiąc będę ci sprzątała , gotowała , i pomagała ... jak mnie zabierzesz. - Sophia
- Ta już to widzę .Jak ty ledwo za siebie sprzątasz co dopiero za mnie jeszcze.- Tom - Już wiem spodobał ci się Zayn dlatego chcesz iść.
- Wcale nie. Wiesz że ich nie zbyt trawie. - Sophia
- Ale to jest ten z tego twojego ulubionego zespołu. - Tom
- Idioto on jest w One Direction a nie w The Wanted. - Sophia
- No chyba że. - Tom
- No właśnie. Więc ty mi tu nie wyjeżdżaj z czymś takim. Chociaż nie powiem, brzydki nie jest. - Sophia
- Sopi przyjechałaś tu dopiero a już chłopaków chcesz wyrywać. - Tom
- Oj tam ,oj tam. Od razu wyrywać, pogadać umówić się na kawę.. - Sophia
- Potem rozkochać i porzucić. Idealny plan działania - Tom
- Wiesz co nie będę z tobą gadała. Spadaj. - Sophia

Ruszyłam w kierunku domu i usłyszałam jak Tom woła. :

- W piątek wieczorem, żebyś nie przyniosła mi wstydu. - Tom
- Naprawdę. ?
- Tak, i może lepiej żebyś nie sprzątała za mnie :D - Tom
- Okej jak chcesz.

Poszłam do pokoju wypakować walizki. Po jakiejś 2,5 godziny skończyłam. Podeszłam do pianina i zaczęłam grać i śpiewać One Direction - Moments. Jakoś w miarę lubie tą piosenkę. Gdy skończyłam wyszłam na balkon popatrzeć jaki mam widok. Siedziałam tak chwilę i podśpiewywałam sobie tą piosenkę. Po chwili usłyszałam jak ktoś mówi.

- Pięknie grasz i śpiewasz. Skąd znasz tą piosenkę. ?

Spojrzałam na dół i ujrzałam ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`
Specjalny dedyk dla :
Baby_Em :** dziękuje ci kochanie za pomoc . <3
tym razem :
6 komentarzy = rozdział
Postaracie sie .?



8 komentarzy:

  1. czemu Ty zawsze w takim momencie kończysz, hee?
    rozdział super :D
    tylko szkoda, że krótki :(.
    no nic... mam nadzieję, że szybko dodasz następny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No do jasnej ciasnej!!!! Jak mogłaś skończyć w takim momencie!!!!
    Dawaj szybko kolejny rozdział ;)
    Cudny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tu czytam czytam i co? koniec?!?!?!
    kobito jak możesz!!
    dawaj next bo na zawał zejdę ;**
    ale nie powiem, rozdział zajebiaszczy ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Och rozdział cudowny
    czemu urwałaś?no pytam się?
    czekam z niecierpliwością na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ja teraz odkryłam to opowiadanie?
    jest boskie
    nexta
    <33

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ;]
    urwany rozdział.... genialne ;]
    next!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałaś urwać ten rozdział i to znowu -.-
    Kocham cie ,ale nie rub mi tego
    Pisz nastepnego ...JUŻ !

    OdpowiedzUsuń
  8. moments <3333333333
    kocham to O.O
    świetny
    W.

    OdpowiedzUsuń