piątek, 24 sierpnia 2012

Rozdział 30 ! + małe podsumowanie

~Nathan~

Siedziałem sobie w salonie, gdy podeszła do mnie Hera. Hera co ona tu robi.? Przecież Sophia miała jej powiedzieć że mnie nie ma. Co za gnida. Wstałem i poszliśmy na hol. Założyłem moje NIKE i wyszliśmy. Zaraz po nas wyszedł Siva, Tom i Jay. Szliśmy uliczkami Gloucester, w pewnej chwili znaleźliśmy się w parku. Usiedliśmy pod jakimś drzewem.

- No więc o czym chciałaś porozmawiać. ?
- No bo... Ja...

~w tym samym czasie u Sophii~

Oboje byliśmy już nadzy, nasze oddechy stały się coraz szybciej. Całowaliśmy się coraz zachłanniej. Wtedy Max delikatnie wszedł we mnie. Poczułam ból, lecz po chwili minął. Max poruszał się we mnie coraz mocniej i szybciej. Po chwili poczułam narastającą rozkosz. Gdy skończyliśmy opadliśmy zmęczeni na łóżko. Max pocałował mnie i szepnął do ucha: było wspaniale. Ja uśmiechnęłam się do niego i pocałowałam w usta. Poleżeliśmy sobie objęci z jakieś 20 minut, gdy usłyszeliśmy trzaśnięcie drzwiami. Szybko wyskoczyliśmy z łóżka i zaczęliśmy zbierać swoje ubrania. Ja zabrałam je i wbiegłam do łazienki, aby się ubrać. Gdy wchodziłam Max miał już ubrane spodnie, został tylko bez koszulki. Wtedy ktoś wpadł do pokoju. Usłyszałam tylko strzępki rozmowy. Za chwilę Jay, tak to był on poznałam go po głosie, podszedł do łazienki i krzyknął.

- Sophia wiem że tam jesteś, możesz wyjść. Oczywiście o ile jesteś ubrana, chociaż nie też możesz wyjść.

Po tym usłyszałam plask i Jay'a mówiącego.

- To bolało debilu.
- Jeszcze raz mi się tak odezwiesz do MOJEJ (tu zaznaczył to słowo) dziewczyny.
- Dobra, dobra.

Wyszłam ubrana i uśmiechnięta. Chłopaki stali na środku i żywo o czymś rozmawiali.

- O kurwa.
- Co o kurwa Maxiu .?
- No bo nie wiemy czy możemy ci o tym powiedzieć. Max
- Może lepiej jak zrobi to młody. Jay
- No jestem jego byłą, chyba coś mnie z nim łączyło i łączy. /Max spojrzał się na mnie z miną "ciekawe co was takiego łączy"/ Przecież jesteśmy teraz dobrymi znajomymi.
- Oo chyba słyszałem trzaśnięcie drzwiami, miejmy nadzieje że to młody. Jay

Zeszliśmy wszyscy na dół. Rzeczywiście stał tam Nathan, ale obok niego był jeszcze Tom i Siva. A Nathan on PŁAKAŁ.

- Boże Nath co się stało.?
- Chodź do mojego pokoju, musimy pogadać.

Nathan przeszedł koło mnie, złapał za nadgarstek i pociągnął za sobą. Pierwszy raz widziałam go w takim stanie. Podeszliśmy pod jego pokój, on otworzył mi drzwi i wpuścił do środka. Wszedł zaraz za mną. Zakluczył drzwi na klucz. Spojrzałam się na niego z niepewną miną.

- Nie chcę aby nam przeszkadzali.
- A ok.

Usiadłam na łóżku, a on wziął krzesło, które stało przy biurku. Odwrócił je tył do przodu i usiadł. Patrzył się na mnie przez jakiś czas. W końcu to ja zaczęłam rozmowę. Nathan cicho pochlipywał.

- No to o czym chciałeś pogadać.? I dlaczego płaczesz.?
- No... Bo... Ja...
- Nathan co ty.?
- Ja nie wiem jak ci to powiedzieć.
- Prosto z mostu. Wyduś to z siebie. Bo jak nie to pójdę do chłopaków i oni mi powiedzą.
- No dobra.. Bo ja... Zostanę tatą...

Gdy to usłyszałam kolana się pode mną ugięły. Dobrze że siedziałam, inaczej już dawno bym leżała z wrażenia...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A więc macie następny nudny rozdział..
Mam nadzieje że wam się spodoba i nie uśniecie.
Chyba wena mnie opuszcza.
Dedyk dla:
- Mychaaa :*
- Milenka :*
- Gumiśka :*
- Zosia Unierzyska :*
- Anku :*
- Hela :*
- Kasia :*
- Anka :*
- Magical :*
- Daria Miczke. :*
- Dżagodaa :*
- Indica :*
- Wikuś*** :*
- Kinga ziomek. :*
- LovelyDream :*
- Anonimowy :* 

Dziękuje za :
11 804 wyświetleń..
39 obserwatorów.
336 komentarzy
Za to że wytrwaliście już ze mną do 30 rozdziału.. :)
Wyświetlenia. :
- Polska 10 511
- Stany Zjednoczone 365
- Rosja 83
- Niemcy 53
- Belgia 12
- Szwecja 10
- Ukraina 9
- Wielka Brytania 7
- Francja 6
- Norwegia 3


13 komentarzy:

  1. Uuu...
    Nie no, będzie chłopak tatusiem... ;o
    Nie mogę doczekać się następnego rozdziału! :D
    Weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej chcę wiedzieć jak będzie dalej. *.*
    Koocham to. c:
    Dziękuję za dedyk. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że jestem na tej liście :)
    Rozdział świetny, naprawdę zakochałam się w nim ;**
    Ja chcę wiedzieć co dalej ;DDD
    I to szybko! xddddddd
    Kocham <3
    I z niecierpliwością czekam na next ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. ^^
    Nathan tatą? ;o
    rozdział świetny ;)
    i nie sól głupot, że wena Cię opuszcza xd

    dzięki za deda ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuuuuuuuu, nathan tatusiem. :D
    dawaj nexta, niecierpliwię się ! :P
    Weny :*
    *________________________*

    OdpowiedzUsuń
  6. Emmm Nath się będzie bawił w ojca?
    Oooo nieźle będzie xD.
    Rozdział świetny.
    Naxta i Weny:*
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja pierdole ale akcja xd
    Nathan tatą ?!
    jakoś mi się to nie klei ....
    świetny rozdział ;*
    czekam na więcej ^^
    kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz to mnie zaskoczyła O.O
    Nathan będzie tatusiem?
    WTF?!
    Muszę się z tym przespać;)
    Ale rozdział boski!!
    <33
    Tak bardzo go kocham!! ----> ♥♥♥♥♥♥
    Dziękuję za dedyk ;**
    Czekam na więcej ;**
    <333
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. haha spodziewałam się, że Hera będzie w ciąży! :D świetny rozdział, dziękuje za dedykację <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wow wow!
    Nareszcie coś się dzieje!
    Zresztą co ja gadam tu cały czas się coś dzieje!
    Ja pierdziele Nathan tatą!
    No dobra
    Szybciutko next!
    Weny, kochana !!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    A dzięki za dedyk ;]

    I za to że dołączyłaś do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. super
    gratulacje dla Nathana , że zostanie tatą
    szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  12. Że CO!!!!!!!!!!!!!
    Mam nadzieję że ta typiara Go tylko wkręca bo... nie wiem co, ale coś...
    JA CHCĘ JUŻ KOLEJNY ROZDZIAŁ!!!!
    Genialny :***

    OdpowiedzUsuń