czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Awards 3

Laski ja zwariuje <3 A więc następny post o Liebster Awards. No więc tak:
Od Gabi:
1. Ile masz lat ?
15 w marcu. 2. Do której klasy chodzisz ?
2c :)3. Facebook vs Twitter ?
Obaa xD4. Ulubiony smakołyk ?
Czekolada ^^5. Ulubiona piosenka The Wanted ?
Każda jakoś nie mam jednej mam uch dużo :P6. Jay vs Tom ?
Tom :) 7. Piszesz opowiadanie bo ... ?
Bo chcę się tym podzielić z kimś innym xD8. Ulubiony dzień tygodnia ?
Sobota :*9. Masz rodzeństwo ?
Mam młodszą siostrę -.-10. Lubisz The Wanted za ... ?
Za całokształt :]11. Masz jakieś zwierzę w domu ?
Nie mogę mieć zwierząt :(

Alicee_

1. Dlaczego The Wanted?
Nie wiem, tak po prostu xD
2. Ulubiony członek The Wanted?
Członek ^^ Każdy :)
3. Dlaczego piszesz opowiadanie o The Wanted?
Bo chcę się tym podzielić z innymi :*
4. Ulubiona piosenka chłopaków?
Każda, uwielbiam wszystkie równo :]
5. Ulubiony kolor?
Niebieski i fioletowy. 
6. Kto oprócz The Wanted?
Pink, Rihanna i wiele innych ^^
7. Znak zodiaku?
Ryby :D
8. Najmniej lubiany z chłopaków?
Każdego kocham :P
9. Słodki czy ostry? Chodzi o smak ;p
Słodki xDDD
10. Ulubiony film?
I że cię nie opuszczę :D
11. Ulubiony owoc?
Truskawki xD


1. Jakie jest twoje motto?
Żyj chwilą..
2. Czy lubisz myśleć nad sensem życia i nad pewnymi zdarzeniami?
Nad niektórymi :P
3. Co sądzisz o hejterach?
Wkurzają mnie -.-
4. Jesteś typem samotnika czy wolisz grono przyjaciół/znajomych?
Raczej samotnik ..
5. Skąd pomysł na to opowiadanie? 
Z głowy ^^
6. Facebook czy Twitter?
Oba :*
7. Wierzysz w świętego Mikołaja?
Oczywiście xD
8. Ulubione imię męskie?
Jakub, Artur :]
9. Tom vs Nathan?
Nathan *.*
10. Ile pragniesz mieć dzieci?
2-3 xD
11. Czy przyjaźń damsko - męska istnieje? 
Tylko w niektórych przypadkach :)

Ja nie nominuje bo nie wiem kogo ^^ Ale dziękuje za za wszystkie nominacje :)

3 komentarze:

  1. Hej :)
    dodałam nowy rozdział http://bsb-tw-fictionstory.blogspot.com/ , zapraszam

    nominowałam cię do Liebster Awards (szczegóły u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka ;]
    nominowałam cię do Liebster Awards
    http://esme-miespana.blogspot.com/2012/11/liebster-awards.html

    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana http://xxxlive-the-momentxxx.blogspot.com/2012/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń